Sunday, May 9, 2010

PD




Saturday...pg PD..dgn both of my family members...kat Teluk Kemang...best gak sbb tempat tu bz. Ramai org.. Byk aktiviti... but I tak involve in water activity ... Actually, it's not easy to stay close with water if you carry a camera or any electronic stuff...Tak nak amek risiko that will cause me run over budget...he he he

But I do snap some pics of the chicken that I marinated on Thursday... it turns out well after we grilled ...But blh di improve lagi..

Cuaca on Saturday tu panas but from petang Saturday till yesterday...sejuk...je...sbb Hujan....
So, x blh la nk ber-aktiviti ape pun... Plan nak naik banana boat pun...terpaksa la di lupakan...takpe la..Lenkali je la...bukan jauh pun...

Yang penting ..the kids had fun ... and we got to celebrate Mother's Day this year together...

I think ...it's never too late to wish happy mother's day to all my friends and family...

Chao...

2 comments:

  1. Wah..jauh celebrate ke PD gitu..Ooii sedapnya chicken tuh..rasa dah terkunyah2. Ok ..selamat hari ibu..semoga jadi ibu yang baik..

    ReplyDelete
  2. tak le jauh sgt...jauh sket dr umah je...dah terkunyah2? wah...tak penah dgr lagi org ckp mcm tu...tapi tula kan...tak sure la ayam tu mmg sedap ke...or gambar tu yang buat ayam tu nampak sedap...he he he

    ReplyDelete